Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Motivation et effort des élèves lors des évaluations externes à faibles enjeux : une question de validité et de mesure
Dierendonck, Christophe; Milmeister, Marianne; Milmeister, Paul et al.
2017In Actes du 29e colloque de l'Admée-Europe
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Actes Admee 2017.pdf
Publisher postprint (4.08 MB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Milmeister, Marianne ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Milmeister, Paul ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Weis, Christiane ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Motivation et effort des élèves lors des évaluations externes à faibles enjeux : une question de validité et de mesure
Publication date :
January 2017
Event name :
29e colloque international de l'Admée-Europe
Event date :
25 au 27 janvier 2017
Main work title :
Actes du 29e colloque de l'Admée-Europe
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 07 December 2017

Statistics


Number of views
128 (19 by Unilu)
Number of downloads
196 (13 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu