Contribution to collective works (Parts of books)
Von schulischer Exklusion zur Inklusion? Eine neoinstitutionalistische Analyse sonderpädagogischer Fördersysteme in Deutschland und den USA
Powell, Justin J W
2009In Koch, Sascha; Schemmann, Michael (Eds.) Neo-Institutionalismus in der Erziehungswissenschaft
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Powell2009_NeoinstitutionSonderpädfördersysteme_US-DE.pdf
Publisher postprint (3.1 MB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Special Education; Germany; United States
Research center :
Georg-August-Universität Göttingen
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Powell, Justin J W  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Von schulischer Exklusion zur Inklusion? Eine neoinstitutionalistische Analyse sonderpädagogischer Fördersysteme in Deutschland und den USA
Alternative titles :
[en] Neo-institutional Analysis of Special Education
Publication date :
2009
Main work title :
Neo-Institutionalismus in der Erziehungswissenschaft
Editor :
Koch, Sascha
Schemmann, Michael
Publisher :
VS Verlag für Sozialwissenschaften
ISBN/EAN :
353116290X
Pages :
213-232
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 24 August 2013

Statistics


Number of views
254 (1 by Unilu)
Number of downloads
369 (2 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu