| Reference : Zufriedenheit, Wohlbefinden und Anerkennung: Kontextualisierung und theoretische Eino... |
| Parts of books : Contribution to collective works | |||
| Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences | |||
| Educational Sciences | |||
| http://hdl.handle.net/10993/50668 | |||
| Zufriedenheit, Wohlbefinden und Anerkennung: Kontextualisierung und theoretische Einordnung der Konzepte und ihrer Bedeutung für die institutionellen Felder der non-formalen Bildung | |
| German | |
| Baltes-Löhr, Christel [] | |
Schumacher, Anette [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) >] | |
Biewers, Sandra [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) >] | |
| In press | |
| Zufriedenheit - Wohlbefinden - Anerkennung. Ein Blick hinter die Kulissen non-formaler Bildungseinrichtungen in Luxemburg | |
| Barbara Budrich Verlag | |
| 275 | |
| Yes | |
| Leverkusen | |
| Deutschland | |
| [en] Anerkennung ; Zufriedenheit ; Wohlbefinden | |
| Researchers ; Professionals ; General public | |
| http://hdl.handle.net/10993/50668 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.