Reference : Apprendre à écrire des informations orthographiques silencieuses en langue seconde : ... |
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
http://hdl.handle.net/10993/36261 | |||
Apprendre à écrire des informations orthographiques silencieuses en langue seconde : Effets d'un programme d'entraînement sur les performances et suivis intra- et interindividuel du développement des patterns de production du pluriel | |
French | |
[en] Learning to write silent orthographic markers in a second language: Effects of a training on performances and on the development of intra- and interindividual plural spelling patterns | |
Ugen, Sonja ![]() | |
Bilici, Natalia ![]() | |
Fayol, Michel ![]() | |
Weth, Constanze ![]() | |
4-Aug-2018 | |
Yes | |
No | |
International | |
23e Journées Internationales de Psychologie Différentielle | |
from 04-07-2018 to 06-07-2018 | |
University of Luxembourg | |
Luxembourg | |
Luxembourg | |
http://hdl.handle.net/10993/36261 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.