No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Schreiben im frühen Fremdsprachenunterricht Französisch und auf Deutsch. Der Versuch einer gemeinsamen Betrachtung.
Weth, Constanze
2011In Rymarczyk, Jutta; Kötter, Markus (Eds.) Fremdsprachenunterricht in der Grundschule: Forschungsergebnisse und Vorschläge zu seiner weiteren Entwicklung.
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2013-031
Author, co-author :
Weth, Constanze  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Schreiben im frühen Fremdsprachenunterricht Französisch und auf Deutsch. Der Versuch einer gemeinsamen Betrachtung.
Publication date :
2011
Main work title :
Fremdsprachenunterricht in der Grundschule: Forschungsergebnisse und Vorschläge zu seiner weiteren Entwicklung.
Editor :
Rymarczyk, Jutta
Kötter, Markus
Publisher :
Peter Lang, Frankfurt am Main, Germany
ISBN/EAN :
9783631601440
Pages :
89-106
Available on ORBilu :
since 19 September 2013

Statistics


Number of views
151 (4 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu