No full text
Eprint already available on another site (E-prints, Working papers and Research blog)
Das wachsende Risiko, als “sonderpädagogisch förderbedürftig” klassifiziert zu werden
Powell, Justin J W
2004
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
special education; risk; Germany; United States
Abstract :
[de] Warum sind die Bildungschancenvon Schülern im hoch spezialisierten deutschen Sonderschulwesen so viel niedriger alsdie in den sonderpädagogischen Förderklassen der amerikanischen Gesamtschulen?
Research center :
Max-Planck-Institut für Bildungsforschung
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Powell, Justin J W  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Das wachsende Risiko, als “sonderpädagogisch förderbedürftig” klassifiziert zu werden
Publication date :
2004
Publisher :
Powell, J.J.W. Das wachsende Risiko, als “sonderpädagogisch förderbedürftig” klassifiziert zu werden. Independent Research Group Working Paper 2/2004. Berlin: Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin, Germany
Name of the research project :
Barriers to Inclusion
Available on ORBilu :
since 02 September 2013

Statistics


Number of views
101 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu