No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
De la dimension actionnelle des pratiques scolaires et des compétences en langue : au-delà de la dichotomie forme vs. contenu en classe d'immersion
Ziegler, Gudrun; Pekarek Doehler, Simona
2009In Canelas Trevisi, S.; Cordeiro, G.S.; Simon, D.-L. (Eds.) Langage, objets enseignés et travail enseignant
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Languages & linguistics
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2010-112
Author, co-author :
Ziegler, Gudrun ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Pekarek Doehler, Simona;  Université de Neuchâtel
Language :
French
Title :
De la dimension actionnelle des pratiques scolaires et des compétences en langue : au-delà de la dichotomie forme vs. contenu en classe d'immersion
Publication date :
2009
Main work title :
Langage, objets enseignés et travail enseignant
Editor :
Canelas Trevisi, S.
Cordeiro, G.S.
Simon, D.-L.
Publisher :
Editions ELLUG, Grenoble, France
ISBN/EAN :
9782843101441
Pages :
303-324
Available on ORBilu :
since 26 August 2013

Statistics


Number of views
75 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu