Reference : Pädagogische als soziale Phänomene auffassen. Ein sozialwissenschaftlicher Zugang zu...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/36091
Pädagogische als soziale Phänomene auffassen. Ein sozialwissenschaftlicher Zugang zur Pädagogik der frühen Kindheit
German
[de] Early childhood education as a social phenomenon.
Honig, Michael-Sebastian mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE) >]
In press
Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung
[en] Theoretical approaches to early childhood education
Dietrich, Cornelie
Stenger, Ursula
Stieve, Claus
BeltzJuventa
Yes
Weinheim
Germany
[de] Early childhood education and care ; Theoretical approaches ; childhood studies
Researchers ; Students
http://hdl.handle.net/10993/36091

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Stenger_Stieve_Beitrag_2018.pdfAuthor preprint136.82 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.