Contribution to collective works (Parts of books)
Pädagogische als soziale Phänomene auffassen. Ein sozialwissenschaftlicher Zugang zur Pädagogik der frühen Kindheit
Honig, Michael-Sebastian
2019In Dietrich, Cornelie; Stenger, Ursula; Stieve, Claus (Eds.) Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Stenger_Stieve_Beitrag_2018.pdf
Author preprint (140.1 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Early childhood education and care; Sociology of early childhood; Childhood studies
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Honig, Michael-Sebastian ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Pädagogische als soziale Phänomene auffassen. Ein sozialwissenschaftlicher Zugang zur Pädagogik der frühen Kindheit
Alternative titles :
[de] Early childhood education as a social phenomenon.
Publication date :
2019
Main work title :
Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung
Main work alternative title :
[en] Theoretical approaches to early childhood education
Editor :
Dietrich, Cornelie
Stenger, Ursula
Stieve, Claus
Publisher :
BeltzJuventa, Weinheim, Germany
ISBN/EAN :
9783779937777
Pages :
63-77
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 06 July 2018

Statistics


Number of views
420 (2 by Unilu)
Number of downloads
926 (5 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu