Pädagogische als soziale Phänomene auffassen. Ein sozialwissenschaftlicher Zugang zur Pädagogik der frühen Kindheit
Honig, Michael-Sebastian
2019 • In Dietrich, Cornelie; Stenger, Ursula; Stieve, Claus (Eds.) Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung
Early childhood education and care; Sociology of early childhood; Childhood studies
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Honig, Michael-Sebastian ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Pädagogische als soziale Phänomene auffassen. Ein sozialwissenschaftlicher Zugang zur Pädagogik der frühen Kindheit
Alternative titles :
[de] Early childhood education as a social phenomenon.
Publication date :
2019
Main work title :
Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung
Main work alternative title :
[en] Theoretical approaches to early childhood education