Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Mesurer les croyances des enseignants du préscolaire à propos des mathématiques
Vlassis, Joëlle; Dierendonck, Christophe; Tinnes-Vigne, Mélanie et al.
2018In Demeuse, Marc; Milmeister, Marianne; Weis, Christiane (Eds.) L'évaluation en éducation et en formation face aux transformations des sociétés contemporaines. Actes du 30e colloque de l'Admée-Europe
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Admee 2018_Vlassis et al..pdf
Author postprint (96.72 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Tinnes-Vigne, Mélanie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Poncelet, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Mesurer les croyances des enseignants du préscolaire à propos des mathématiques
Publication date :
January 2018
Event name :
30e colloque de l'ADMEE-Europe
Event date :
from 10-01-2018 to 12-01-2018
Audience :
International
Main work title :
L'évaluation en éducation et en formation face aux transformations des sociétés contemporaines. Actes du 30e colloque de l'Admée-Europe
Author, co-author :
Publisher :
Université du Luxembourg
ISBN/EAN :
978-2-9199498-1-6
Pages :
190-191
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 20 June 2018

Statistics


Number of views
110 (13 by Unilu)
Number of downloads
107 (6 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu