No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Teilnehmende Objektivierung unter Anwesenden. Zum Verhältnis von Feldtheorie und Ethnographie in der erziehungswissenschaftlichen Forschung
Neumann, Sascha
2012In Friebertshäuser, Barbara; Kelle, Helga; Boller, Heike et al. (Eds.) Feld und Theorie. Herausforderungen erziehungswissenschaftlicher Ethnographie
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Feld; Ethnographie; Erziehungswissenschaft; Objektivierung; Bourdieu
Disciplines :
Sociology & social sciences
Education & instruction
Author, co-author :
Neumann, Sascha ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Teilnehmende Objektivierung unter Anwesenden. Zum Verhältnis von Feldtheorie und Ethnographie in der erziehungswissenschaftlichen Forschung
Publication date :
2012
Main work title :
Feld und Theorie. Herausforderungen erziehungswissenschaftlicher Ethnographie
Author, co-author :
Friebertshäuser, Barbara
Kelle, Helga
Boller, Heike
Bollig, Sabine
Huf, Christina
Langer, Antje
Ott, Marion
Richter, Sophia
Publisher :
Barbara Budrich, Leverkusen-Opladen, Germany
ISBN/EAN :
978-3-86649-463-3
Pages :
57-70
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 30 January 2018

Statistics


Number of views
205 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu