Contribution to collective works (Parts of books)
Kompetenzorientierung im Kontext: Freies Spiel und Peer-Interaktionen als Ausgangspunkt von Partizipation - ein Weiterbildungsvorschlag
Hekel, Nicole; Neumann, Sascha
2017In Deutsches Jugendinstitut e.V.; Weiterbildungsinitiative Frühpädagogische Fachkräfte (WiFF) (Eds.) Bildungsteilhabe und Partizipation: Grundlagen für die kompetenzorientierte Weiterbildung
Peer reviewed
 

Files


Full Text
WW12_Bildungsteilhabe_web.pdf
Publisher postprint (4.36 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Partizipation; Kindertageseinrichtung; Weiterbildung
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Hekel, Nicole ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Neumann, Sascha ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Kompetenzorientierung im Kontext: Freies Spiel und Peer-Interaktionen als Ausgangspunkt von Partizipation - ein Weiterbildungsvorschlag
Publication date :
2017
Main work title :
Bildungsteilhabe und Partizipation: Grundlagen für die kompetenzorientierte Weiterbildung
Author, co-author :
Deutsches Jugendinstitut e.V.
Weiterbildungsinitiative Frühpädagogische Fachkräfte (WiFF)
Publisher :
Deutsches Jugendinstitut e. V., München, Germany
ISBN/EAN :
978-3-86379-245-9
Collection name :
WiFF Wegweiser Weiterbildung. Band 12
Pages :
113-139
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 08 December 2017

Statistics


Number of views
227 (18 by Unilu)
Number of downloads
6 (3 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu