No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Sozialpädagogische Theoriebildung im Zeichen reflexiver Empirisierung. Überlegungen zu einem Forschungsprogramm
Neumann, Sascha
2017In Thompson, Christiane; Schenk, Sabrina (Eds.) Zwischenwelten der Pädagogik
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Theorie; Sozialpädagogik; reflexive Empirisierung
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Neumann, Sascha ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Sozialpädagogische Theoriebildung im Zeichen reflexiver Empirisierung. Überlegungen zu einem Forschungsprogramm
Publication date :
2017
Main work title :
Zwischenwelten der Pädagogik
Author, co-author :
Thompson, Christiane
Schenk, Sabrina
Publisher :
Ferdinand Schönigh, Paderborn, Germany
Pages :
77-90
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 01 December 2017

Statistics


Number of views
107 (7 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu