External report (Reports)
Que pensent les enseignants de mathématiques luxembourgeois à propos de diverses problématiques relatives à l’enseignement des mathématiques, et plus spécifiquement des premiers apprentissages algébriques des élèves de 12 à 14 ans ?
Demonty, Isabelle; Vlassis, Joëlle
2015
 

Files


Full Text
Doc enseignants 10 juin.pdf
Author postprint (475.46 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle;  Université de Liège
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Language :
French
Title :
Que pensent les enseignants de mathématiques luxembourgeois à propos de diverses problématiques relatives à l’enseignement des mathématiques, et plus spécifiquement des premiers apprentissages algébriques des élèves de 12 à 14 ans ?
Publication date :
2015
Publisher :
Université du Luxembourg
Available on ORBilu :
since 27 November 2017

Statistics


Number of views
91 (5 by Unilu)
Number of downloads
2 (2 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu