No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
L'effet des dispositifs d'accompagnement sur l'enseignant. Le cas de deux lycées luxembourgeois.
Voynova, Ruzhena; Weber, Jean-Marie
20174ème HEP Colloque IIS "De l'intégration à l'inclusion scolaire: une école inclusive pour une société équitable"
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Voynova, Ruzhena ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Weber, Jean-Marie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
L'effet des dispositifs d'accompagnement sur l'enseignant. Le cas de deux lycées luxembourgeois.
Publication date :
05 April 2017
Event name :
4ème HEP Colloque IIS "De l'intégration à l'inclusion scolaire: une école inclusive pour une société équitable"
Event date :
from 5-04-2017 to 6-4-2017
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 10 August 2017

Statistics


Number of views
105 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu