No full text
Doctoral thesis (Dissertations and theses)
Wie wird Ungleichheitsrelevanz im Bildungs- und Betreuungsalltag hergestellt? Eine qualitative Mehrebenenanalyse auf Basis ethnographischer Fallstudien in Luxemburger Kindertageseinrichtungen und Vorschulen
Nienhaus, Sylvia
2017
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Nienhaus, Sylvia ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Language :
German
Title :
Wie wird Ungleichheitsrelevanz im Bildungs- und Betreuungsalltag hergestellt? Eine qualitative Mehrebenenanalyse auf Basis ethnographischer Fallstudien in Luxemburger Kindertageseinrichtungen und Vorschulen
Defense date :
22 June 2017
Institution :
Unilu - University of Luxembourg, Esch-sur-Alzette, Luxembourg
Degree :
Docteur en Sciences Sociales
President :
Jury member :
Mierendorff, Johanna
Powell, Justin J W  
Hummrich, Merle
Machold, Claudia
Focus Area :
Educational Sciences
FnR Project :
FNR3991009 - Children In The Luxembourgian Daycare System, 2012 (01/01/2013-31/12/2015) - Michael-sebastian Honig
Available on ORBilu :
since 25 July 2017

Statistics


Number of views
162 (17 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu