Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Table ronde : Comment assurer l’évaluation diagnostique des compétences scolaires ?
Fagnant, Annick; Dierendonck, Christophe
2012In L'évaluation des compétences en milieu scolaire et en milieu professionnel
Peer reviewed
 

Files


Full Text
fagnant-annick-dierendonck-christophe-actes2012(4).pdf
Publisher postprint (124.36 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Table ronde : Comment assurer l’évaluation diagnostique des compétences scolaires ?
Publication date :
2012
Event name :
Colloque international de l’Adméé-Europe : L’évaluation des compétences en milieu scolaire et en milieu professionnel.
Event organizer :
Université du Luxembourg
Event date :
11 au 13 janvier 2012
Main work title :
L'évaluation des compétences en milieu scolaire et en milieu professionnel
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 15 February 2017

Statistics


Number of views
123 (3 by Unilu)
Number of downloads
195 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu