No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
L’évaluation externe des acquis des élèves au Luxembourg : Méthodologie d’une enquête portant sur la compréhension et l’utilisation des rapports mis à la disposition des acteurs
Dierendonck, Christophe; Milmeister, Marianne; Milmeister, Paul et al.
201527e colloque de l’ADMEE-Europe : L’évaluation à la lumière des contextes et des disciplines
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Milmeister, Marianne ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Milmeister, Paul ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Weis, Christiane ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
L’évaluation externe des acquis des élèves au Luxembourg : Méthodologie d’une enquête portant sur la compréhension et l’utilisation des rapports mis à la disposition des acteurs
Alternative titles :
[en] The external assessment of pupils’ learning achievements in Luxembourg : methodology of a study enquiring the understanding and the use of the feedback reports by the stakeholders
Publication date :
January 2015
Event name :
27e colloque de l’ADMEE-Europe : L’évaluation à la lumière des contextes et des disciplines
Event organizer :
Association pour le développement des méthodologies d'évaluation en éducation (ADMEE)
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
28-30 janvier 2015
Audience :
International
Available on ORBilu :
since 02 February 2016

Statistics


Number of views
97 (13 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu