No full text
Internal report (Reports)
Comment les Épreuves Standardisées sont-elles perçues par les acteurs concernés? : Volume 1: Rapport interne synthétique à la base de la démarche qualité portant sur le dispositif ÉpStan
Dierendonck, Christophe; Milmeister, Marianne; Milmeister, Paul et al.
2015
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
ÉpStan
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Milmeister, Marianne ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Milmeister, Paul ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Weis, Christiane ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Language :
French
Title :
Comment les Épreuves Standardisées sont-elles perçues par les acteurs concernés? : Volume 1: Rapport interne synthétique à la base de la démarche qualité portant sur le dispositif ÉpStan
Alternative titles :
[en] How are the Épreuves Standardisées perceived by the involved parties? : Volume 1
Publication date :
November 2015
Publisher :
Université du Luxembourg, Belval, Luxembourg
Number of pages :
154
Available on ORBilu :
since 18 January 2016

Statistics


Number of views
92 (12 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu