Article (Scientific journals)
Eine Analyse der Informationssuche bei der Erstellung der Übergangsempfehlung: Welcher Urteilsregel folgen Lehrkräfte?
Böhmer, Ines; Hörstermann, Thomas; Gräsel, Cornelia et al.
2015In Journal for Educational Research Online, 7 (2), p. 59-81
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Boehmer-et-al-2015-Eine-Analyse-der-Informationssuche.pdf
Publisher postprint (486.99 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Social, industrial & organizational psychology
Author, co-author :
Böhmer, Ines;  Bergische Universität Wuppertal
Hörstermann, Thomas ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Gräsel, Cornelia;  Bergische Universität Wuppertal
Krolak-Schwerdt, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Glock, Sabine;  Bergische Universität Wuppertal
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Eine Analyse der Informationssuche bei der Erstellung der Übergangsempfehlung: Welcher Urteilsregel folgen Lehrkräfte?
Publication date :
2015
Journal title :
Journal for Educational Research Online
ISSN :
1866-6671
Publisher :
Waxmann, Münster, Germany
Volume :
7
Issue :
2
Pages :
59-81
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
FnR Project :
FNR3936729 - Diagnostische Kompetenz Von Grundschullehrkräften Bei Der Erstellung Der Übergangsempfehlung, 2011 (01/05/2012-30/04/2014) - Sabine Krolak-schwerdt
Funders :
FNR - Fonds National de la Recherche [LU]
DFG - Deutsche Forschungsgemeinschaft [DE]
Available on ORBilu :
since 02 December 2015

Statistics


Number of views
165 (15 by Unilu)
Number of downloads
10 (10 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu