No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Pour une approche mémorielle des difficultés linguistiques des élèves en formation professionnelle : quelques propositions didactiques
Freyermuth, Sylvie
1995In LINX
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
linguistique cognitive; didactique; mémoire; formation professionnelle
Disciplines :
Languages & linguistics
Identifiers :
UNILU:UL-ARTICLE-2012-366
Author, co-author :
Freyermuth, Sylvie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Language :
French
Title :
Pour une approche mémorielle des difficultés linguistiques des élèves en formation professionnelle : quelques propositions didactiques
Publication date :
1995
Main work title :
LINX
Publisher :
Centre de Recherches Linguistiques de Paris 1, Nanterre, Unknown/unspecified
Collection name :
Numéro spécial
Pages :
323-337
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 18 May 2013

Statistics


Number of views
80 (3 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu