No full text
Article (Scientific journals)
Le système scolaire luxembourgeois: Un système scolaire scolaire peu efficace malgré ou à cause de son caractère multilingue?
Portante, Dominique; Martin, Romain
2003In Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale (SPE), 15/16 (4), p. 516-532
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Education & instruction
Author, co-author :
Portante, Dominique ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Martin, Romain ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Le système scolaire luxembourgeois: Un système scolaire scolaire peu efficace malgré ou à cause de son caractère multilingue?
Publication date :
2003
Journal title :
Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale (SPE)
ISSN :
1375-9310
Publisher :
Université de Liège. Institut de Psychologie et des Sciences de l’Education, Liège, Belgium
Volume :
15/16
Issue :
4
Pages :
516-532
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 28 November 2013

Statistics


Number of views
157 (14 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu