No full text
Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Vers une utilisation flexible du signe "moins" dans les opérations algébriques: une séquence d' apprentissage basé sur des activités de symbolisation
Vlassis, Joëlle
2007In Actes du 59th Conference of the Commission Internationale pour l' Etude et l' Amélioration de l' Enseignement des Mathématiques
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Vers une utilisation flexible du signe "moins" dans les opérations algébriques: une séquence d' apprentissage basé sur des activités de symbolisation
Publication date :
2007
Event name :
59th Conference of the Commission Internationale pour l' Etude et l' Amélioration de l' Enseignement des Mathématiques
Event date :
2007
Audience :
International
Main work title :
Actes du 59th Conference of the Commission Internationale pour l' Etude et l' Amélioration de l' Enseignement des Mathématiques
Peer reviewed :
Peer reviewed
Commentary :
pp.194-199
Available on ORBilu :
since 18 November 2013

Statistics


Number of views
75 (3 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu